kifli.hu rohlik. czKIFLI.HU –  a Kifli.hu online kereskedő évértékelőjében mutatta be a vásárlók kedvenc termékeit. 2019 decemberében indultak útjukra az első kiflis logóval ellátott autók, összesen 10 darab. Mindössze 4000 terméket vittek házhoz, 40 dolgozó segítségével. Most, két évvel később, az elérhető termékek közel háromszorosával, több mint tízszeres mennyiségű autóval és négyszer annyi kollégával kezdi meg harmadik évét a

legdinamikusabban fejlődő online kereskedő. A Kifli.hu anyacége, a Rohlik Group nagyszabású közvélemény kutatást végzett, amelybe mind a négy országot (Magyarország, Csehország, Németország, Ausztria) – ahol jelen vannak – bevonták, hogy felmérjék a vásárlók igényeit, és piacvezető online élelmiszer kereskedőhöz méltóan reagáljanak rá. A cég évértékelő találkozóján Klekner Péter a 2021-es év tendenciáit és a 2022-es év prognózisát ismertette. Az eddig több mint 1,5 millió rendelést teljesítő Kifli.hu-nál továbbra is öt érték mentén határozzák meg versenyelőnyeiket:

  1. legyen tökéletes a rendelés,
  2. mindig a vásárlónak adnak igazat,
  3. szupergyors ügyfélszolgálattal állnak rendelkezésre,
  4. kedves futárok szállítanak ki és
  5. apró ajándékokkal teszik még emelkedettebbé az élményt.

2021 év végére 9000 négyzetméteres raktárral és 127.000 regisztrált vásárlóval rendelkeznek, akik közül naponta több mint 5000-en rendelnek is. Budapesten túl, már Velencén és a Balatonon is kiszállítanak, 200 autóval, 150 hazai termelő bevonásával.14.000 termék közül lehet válogatni, amelynek 10%-a biotermék. Mindez előrevetíti a Kifli.hu jövőbeni elvárásait: 275%-kal kívánja növelni vásárlóinak számát, azaz 127.000-ről 350.000-re, valamint bevételét 211%-kal emelné, azaz 36 milliárdról 76 milliárdra.

Mi várható 2022-ben?

A további európai terjeszkedésen felül a hazai Kifli.hu már a teljes Balatonon tervezi a kiszállítást, további raktárakkal erősítene és a zöldülő terveit sem hagyja alább: raktáranként 300 elektromos autóval bővíti flottáját. Ambícióikat a kollégák elégedettségének növelésével támogatnák, valamint a vásárlók felé folyamatosan innováló rendszerrel. Ennek része a bővülő termékpaletta, amely többfunkciós tulajdonságokat is magában hordoz. Egyszerre szupermarket, ahol a lakossági termékek széles variációja elérhető, egyúttal delikát üzlet és termelői piac, ahol a kistermelők egyedi portékáit is beszerezhetjük. Ezen felül pedig drogériaként, patikaként is remekelt az elmúlt években és dolgoznak azon, hogy ez továbbra is így legyen. Választékát nem csak új márkákkal bővíti, hanem a legkülönbözőbb étkezési igényekre is odafigyelve nyújt választási lehetőségeket.

No de melyik a legnépszerűbb termék? Természetesen a kifli!

A Kifli.hu-ról

A cseh anyacéggel rendelkező, innovatív online kiskereskedelmi vállalat a Kifli.hu eddig is kiemelkedő ütemben növekedett. A 2019-es piacra lépése óta gyakorlatilag forradalmasította az online kiskereskedelmet. A nagy áruházláncokkal szemben, itt találkozik a kedvező ár-érték arányú minőségi termékkínálat és exkluzív szolgáltatás. Mindezek mellett a gyors és pontos kiszállítás, a kedves futárok, a fogyasztót fókuszba helyező logisztika és ügyfélszolgálat, mind hozzájárult ahhoz, hogy a Kifli.hu rövid időn belül megsokszorozza a forgalmát és a vevőinek számát.

Tények és számok

  • Napi több mint 5000 rendelés
  • Több, mint 127 ezer vásárló
  • 225 futár
  • CNG üzemanyaggal hajtott autók
  • 14 000 termék – folyamatosan bővülő választék
  • Újratölthető csomagolású termékkör
Tomáš Čupr, CEO, rolik.cz (Forrás: facebook)

Tomáš Čupr, CEO, rolik.cz (Forrás: facebook)

 

(A sajtóanyag alapján szerkesztette: Csíki Sándor♣)