LIDL BORVACSORA 2014 – Magyarországon, tavaly után másodszor fordul elő az, hogy egy élelmiszer-kereskedelmi áruházlánc, a Lidl, ilyen széles, egyben minőségi választékban mutassa be a francia borvidékek borait. Nemzetközi áruházláncként a Lidl-ben nem egyedi eset az, hogy egyes országok legjobb termékei más országokban is elérhetővé válnak. S, mielőtt a magyar borokat, indokolatlanul félteni kezdenénk, érdemes tudni, hogy a „Lidl a magyar beszállítókért” program
keretében a magyar termelők áruival – közöttük borokkal is – több európai ország Lidl üzleteiben találkozhatunk. Az áruházlánc a 2013-as évben, és idén is jelentős mennyiségben vásárolt és forgalmazott magyar borokat.
- A Lidl 2014. szeptember 18-án kezdődött „Utazás a francia borok birodalmába” szlogenű kampányában számos kiváló ár/érték arányú francia bor vásárolható meg.
Egy Lidl borvacsora képei (2014)
Az idei, a francia borok kampányhoz kapcsolódó Lidl borvacsorára a a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel Paris Budapest éttermében került sor. Az ételsort a Sofitel francia séfje, Jeremy Cayron állította össze. A borokat a Lidl borait kiválasztó Kovács Antal sommelier, és segítője, Takács Alexandrosz töltötték poharainkba.
Jeremy Cayron nagyszerű borvacsorát állított össze. A halleves és a kacsamáj különösen kedves volt számomra és a borpárosítások is remekül sikerültek. Profi konyha, megbízható teljesítmény, és persze, egy francia séftől elvárható borismeret. A Lidl borvacsora az idei esztendő emlékezetes eseménye volt.
VÉLEMÉNYED VAN? ÍRD MEG!