Buborékok Nyara 2024BUBORÉKOK NYARA 2024. június 1-jén indult a Magyar Bormarketing Ügynökség fiatalokat célzó országos Buborékok nyara kampánya, amely a tavalyi évhez hasonlóan, 2024-ben is a hazai zenei élet népszerű alakjaival és a legnagyobb zenei fesztiválokon népszerűsíti a minőségi magyar borokon és pezsgőkön alapuló koktélokat. Követve a tavalyi nyár népszerű állomásait, a fogyasztók idén is találkozhatnak a Magyar Bor standokkal a Balaton Soundon és a STRAND Fesztiválon is,

azonban idén a Budapest Parkkal együttműködve egész nyáron egy különleges, Buborékok Nyara Terasszal is várják a budapesti zenei élet szívében a borkedvelő fiatalokat. Koktélpromóció keretében a Sziget Fesztiválon, illetve a BOLDOGkisfalud Fesztiválon is részt vesznek a nyár borkoktéljai.

2024-ben nem más, mint a VALMAR duó, Marics Peti és Valkusz Milán bizonyítja be, hogy a fröccsön túl is van élet. Az együttműködés keretében a nyár egyik nagy slágerének ígérkező PONT JÓ című daluk mutatja be, milyen tökéletesen passzol egy borkoktél a nyári estékhez.

 

3 koktél

Az MBÜ három koktéllal is készül a nyárra, hogy biztosan mindenki megtalálja a kedvencét. A koktélokat Nagy Zoltán, a Boutiq’Bar tulajdonosa, a hazai koktélvilág megkerülhetetlen alakja álmodta meg, így garantált a csavar mindhárom ital esetében. A rozéalapú Pink Vibe kékfrankossal, bodzaszörppel és egy csepp sóoldattal megbolondítva hoz frissességet a baráti iszogatásokba, míg a vörösbor és tonic egyesüléséből született Ruby Tonic a kesernyésebb ízek szerelmeseit szólítja meg; a stílusos tóparti felfrissülést pedig a fehérbor alapú Balaton Rizz garantálja, pezsgővel és levendulaszörppel kiegészülve.

 

Buborékok Nyara

A június 21-én, a VALMAR koncert estéjén, a Budapest Parkban megrendezett kampányindító sajtótájékoztatón Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos elmondta, hogy „az Ügynökség Buborékok nyara kampányának célja a fiatalok megszólítása, így a kampány elsősorban az Y- és Z-generáció tagjait célozza meg olyan eszközökkel, amelyekre fogékonyak, és azt is célcsoport-releváns csatornákon, a közterületi eszközök mellett például fesztiválokon, valamint Instagramon, Tik-Tok-on, YouTube-on és influenszereken keresztül.”

Balatoni Kata (bal oldalon), Rókusfalvy Pál (középen)

Balatoni Kata (bal oldalon), Rókusfalvy Pál (középen)

Nagy Emma

Nagy Emma

Szani Roland és Csíki Sándor

Szani Roland és Csíki Sándor

„Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a tavalyi sikeres együttműködés fényében idén is aktívan bevonjuk a hazai borásztársadalmat a kampányunk megvalósításába, így a „Buborékok nyarához” digitális csatornáikon és országszerte megtalálható, kóstolóhelyi aktivitásaikkal is csatlakozhatnak borászok.” –  tette hozzá a kormánybiztos.

A kampány főszereplői tehát a buborékos borok, a pezsgők, a habzóborok és a fröccsök, valamint a bor- és pezsgőkoktélok, amelyek (újra)felfedezésére és felelősségteljes fogyasztására hívja fel a figyelmet a Magyar Bormarketing Ügynökség.

 

(A sajtóanyag felhasználásával szerkesztette: Csíki Sándor♣)