PAJZOS TOKAJ – A Pajzos Tokaj november 24-én rendhagyó borkiállítás keretén belül mutatta be új arculatát és megújult márkáját. A Bárkert Bistroban rendezett egyórás pop-up kiállítás a Palingenezis, azaz Újjászületés nevet kapta. A borászat életében az idei év több szempontból is mérföldkövet jelent, hiszen most először váltottak teljes arculatot és újították meg portfóliójukat, amelyet a szakmának és a partnereknek tartott rendhagyó pop up borkiállítás keretében mutattak be.
Az újragondolt arculat minden elemében egységes, modern és letisztult, a teljes körű rebranding mellett a borászat marketingstratégiája és termékportfóliója is megújult, átlátható termékskálája több értékesítési csatornán, szélesebb célcsoport számára lett elérhető.
Pajzos Tokaj
„A piaci elemzéseket követően egyértelművé vált számunkra, hogy egy olyan prominens márkát kell felépítenünk, amely a tokaji borok büszke nagykövete lehet. A cél megvalósítása érdekében a felső szegmensben található, prémium „Pajzos Tokaj” márkanév alá vontuk be a kiskereskedelemi csatornába értékesített, jó ár-érték arányú „Megyer Tokaj” márkánkat. Ezzel a lépéssel szélesebb fogyasztói közeget tudunk megszólítani, több helyen elérhetőek a borok, továbbá egy márka építésére tudunk teljes erőből koncentrálni.” – nyilatkozta Laurent Comas, a Pajzos Tokaj birtokigazgatója.
Pop-Up
A pop-up eseményen egy kiállítást modellezett a pincészet, elrugaszkodva ezzel a hagyományos borkóstolók forgatókönyvétől. A „kiállítás” hat műalkotást, hat bort mutatott be, ahol a meghívott vendég saját tempójában kóstolhatta, láthatta, fedezhette fel a tételeket. A címkékről Kiss Zsombor grafikusművész, az új címkék alkotója elmondta:
„Fontosnak tartottuk, hogy a logó megőrizzen valamit a formai elődjéből, hogy akik ismerték korábban a márkát, azok számára megmaradjon a kontinuitás. Nem pusztán logó frissítés történt, hanem teljesen új alapokra helyeztük az arculatot. Elsőként a korábbi ornamentális díszítéssel szemben egy minimalista megoldással született újra a márka, ezt kiegészítettük a pajzs motívummal, amely utal a Pajzos név eredetére. A másik fontos mozzanat a Pajzos dűlőt ábrázoló stilizált rajz megjelenítése volt, amely kapcsolatot teremt a terroire-ral és a borvidék kulturális örökségével.”
A befogadói, kóstolói élményt Jeremy Cayron Executive Chef tette teljessé a Pajzos borokhoz komponált étel különlegességekkel.
Az esemény tetőpontjaként bemutatták legújabb, exkluzív termékük, a limitált számban készült, magnum palackba bújtatott Furmint Double Selection 2018 tételt.
Végezetül Laurent Comas gratulált alkotó társainak a minden napi közös munkáért és a folyamatos, tudatos gondolkodásért a metszéstől a palackozásig, amelynek eredménye a bor és a márka: az ügyvezető Espák Pál szőlésznek, Naár Ferenc borásznak, Lesovics-Lossó Barbara marketingvezetőnek és Kiss Zsombor grafikusművésznek köszönte meg a közös munkát.
(A sajtóanyag alapján szerkesztette: Csíki Sándor♣)
VÉLEMÉNYED VAN? ÍRD MEG!