A KLIKKFOOD egy új generációs ételrendelő portál, mely mára már alkalmassá vált arra, hogy bárki innen rendelje meg a pizzát, sushit, szendvicset, rántott húst, hamburgert, gyros-t, kínai ételt, és számtalan más fogást, ízlésünk szerint, otthonra, irodába, kollégiumba, vagy akár egy buliba. A fejlett szűrőknek köszönhetően az oldal egyszerűen és gyorsan böngészhető, így az éttermek és az ételkategóriák között bárki gyorsan megtalálja, a keresett ételt.

Facebookos integrációjának köszönhetően, a klikkfood.hu felhasználói barátaik ajánlására hagyatkozva is rendelhetnek, s véleményezhetik is a rendelt ételt.

Az ötlet

A KlikkFood ötlete Dömsödi Dávidtól származik, akit az étel házhoz-szállítással és rendeléssel kapcsolatos gyakorlat már egyetemistaként is izgatott – különösen, amikor a kollégiumi szobájában próbálta a pizzára valót a barátaival összeszedni. E tapasztalatok vezették a felismeréshez, hogy a korosztályában bizonyosan igény van az étel házhoz-szállítás egy új és korszerű formájára, a korábban még nem létező, „interaktív házhoz-szállításra”. A felismerést tett is követte, belekezdett a mára már valósággá vált internetetes oldal, a KlikkFood.hu fejlesztésébe.

Dömsödi Dávid a Klikkfood.hu sajtótájékoztatóján mesél a kezdetekről (mellette Tábori Dalma)

  • Az egyetemista évek alatt megfogalmazódott koncepció látszólag egyszerű, az ételt rendelő felhasználók játszanak, ezzel pontokat gyűjtenek, amiket aztán ételekre válthatnak.

Egyedül nem megy

Az ötlet ugyan nagyszerű volt, ám Dávidnak arra is hamar rá kellett jönnie, hogy egyedül nem megy, túl nagy fába vágta fejszéjét. Ekkor hívta segítségül közeli ismerőseit, barátait és a fiatal fejlesztők segítettek az oldal technikai megvalósításában. Dávid, a webdesigner, pedig egy friss szellemű, az új generációhoz méltó honlapot épített fel. Ezzel a fejlesztés új szakaszba lépett.

A Klikkfood sajtótájékoztatóján

A „családi” vállalkozás közgazdászai

A fejlesztés üzleti szakaszában két fiatal közgazdász Tábori Dalma és Együd Réka lépett színre, amivel a KlikkFood immár „családi” vállalkozássá vált. (Réka Dávid kereszttestvére, Dalma pedig gyerekkori jó barátja Rékának és húgának, s szinte családtag. ) Dávid, Dalma és Réka társak lettek, a csapat összeállt, végzi a munkáját, céget működtet és fejleszt, gazdálkodik, s teszi mindezt abban a megnyugtató tudatban, hogy maguk mögött tudhatják a fiatalok sikerében biztos keresztanya, Judit támogatását és segítségét is.

A közgazdász szemlélet és célrendszer jótékonyan formálta a vállalkozást, aminek hatásaként az üzleti szempontok hangsúlyosabbá váltak. Kialakították az étel házhoz-szállítás feltételeit, éttermekkel vették fel a kapcsolatot, és szerződtek. A kitartó munka eredményeként ma már 50 étteremtől lehet náluk rendelni, s ez a szám rohamosan nő. A csapat kitűzött célja, hogy 2012 végére Budapesten 100 étterem ételeit lehessen a KlikkFood.hu oldalon megrendelni.

A Klikkfood prezentációja a sajtótájékoztatón

Az éttermekkel való hosszútávú partneri együttműködés szellemében kidolgoztak egy részletes statisztikákkal gazdagított értékelő rendszert, mely az éttermek tudatos marketingtervezését támogatja, segíti.

A jövő

Dávid eredeti ötlete, a játék, és a felhasználói aktivitás jutalmazása, nem merült feledésbe. Folyik az intenzív munka, aminek eredményeként a www.klikkfood.hu oldal szolgáltatásai a hazai piacon újdonságnak számítva, még eredetibbé és frissebbé válnak. Hamarosan elérhető lesz az angol nyelvű oldal, és lehetőség lesz a bankkártyás fizetésre is.

Ételek és borok

A sajtótájékoztatón a Klikkfood, félszáz közül az egyik, partnerének, a Bambuszliget japán étteremnek a sushiját ettük.

Sushi

A sushihoz Csetvei Krisztina móri borász borait ittuk.

Csetvei Krisztina

A sajtótájékoztatót a Food&Wine szervezte.

qr-kod