HAZAI ÍZUTAZÁS – Hazai ízutazás címmel harmadik alkalommal lepi meg advent idején a vásárlóit egy receptgyűjteménnyel a Lidl Magyarország. Az áruházlánc nagysikerű szakácskönyv-sorozatának ételeit ezúttal is Mautner Zsófi és Széll Tamás állították össze. A Lidl Magyarország idei szakácskönyvével, a közel 80 receptet tartalmazó Hazai ízutazással Széll Tamás és Mautner Zsófi egyszerre vezeti vissza olvasóit a magyar konyha gyökereihez, és kalauzolja őket tovább a hagyományainkból építkező,
korszerű magyar gasztronómia világába. A könyv szerkesztésekor a Lidl Magyarország gondolt azokra is, akik valamilyen ételérzékenységgel élnek együtt. A recepteknél külön piktogram jelzi a glutén-, és laktózmentes fogásokat.
- A remek ételek mellé a Lidl borszakértője, Herczeg Ágnes ajánl kiváló borokat a áruházlánc kínálatából. Segítségével az olvasók megismerhetik a hazai szőlő- és borfajtákat, valamint a különböző borvidékeket is.
A gasztronómiával még csak ismerkedők pedig Mautner Zsófitól megtanulhatják a befőzés csínját-bínját, Széll Tamástól pedig az olyan alaplépéseket, mint a rántás, vagy a habarás. Egy-egy fogás elkészítése pedig videón is megtekinthető a www.lidl.hu/konyha oldalon.
„Nagy öröm a Lidl Magyarország számára, hogy a szakácskönyv-sorozat ilyen sikert ért el. Úgy gondoljuk, ez elsősorban annak köszönhető, hogy a kiadványokat ugyanaz a szellemiség hatja át, amellyel áruházaink is naponta várják vásárlóikat. Ez az oka annak, hogy az ételek elkészítése igazán különleges élményt jelent vásárlóinknak az alapanyagok megvásárlásától kezdve egészen a tálalásig” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A korábbi évekhez hasonlóan a szakácskönyvet idén is azon vásárlóinak adja ajándékba a Lidl, akik november 20. és december 24-e között összegyűjtenek legalább 5 db, 6000 Ft feletti vásárlásért járó hűségmatricát. A kiadvány kereskedelmi forgalomba nem kerül, kizárólag a Lidl adventi hűségakciója keretében kapható meg az üzletekben december 31-éig, illetve a készlet erejéig.
A Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 4000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
(A sajtóanyag alapján szerkesztette: Csíki Sándor♣)
VÉLEMÉNYED VAN? ÍRD MEG!