FOOD&WINE számokban: >2.500 írás, 7.000.000 feletti látogatás, közel 20.000.000 oldalmegtekintés, több mint 12.000.000 karakter, 16.000 fotó. FOOD&WINE – a mélyebb, alaposabban körüljárt tartalmak oldala, könnyedebb írásokkal is fűszerezve, gyakori frissüléssel. Havi átlagban számos originális írás jelenik meg, amelyek közül nem egy, a maga területén új szempontokat, szemléletet, tényeket tartalmaz. Ezek mellett főként a receptek generálnak állandó forgalmat.
A tartalmaknak és a kiváló Google pozícióknak köszönhetően, a FOOD & WINE független blog látogatottsága mára 1 millió körül jár. Az oldalmegtekintések száma eléri a 20 milliót. Az organikus találatok aránya: 85,8%.
A szerzők
- CSÍKI SÁNDOR (50+) – főszerkesztő, gasztronómiai szakíró, író, szerkesztő, tanácsadó, foodstylist.
- AMBRUS LAJOS – a blog állandó vendégszerzője, József Attila-díjas író, a Magyar Írószövetség tagja.
Az olvasók
- A blog olvasói között magas arányban találjuk az éttermi szakma képviselőit és szakácsokat.
Látogatók összetétele
- A, B státuszú.
- A FOOD&WINE olvasói körében a 35-44 éves korcsoport az internetes átlag felett reprezentált. (A 25-34 és 45-54 éves korosztály az internetes átlaghoz hasonlóan.)
- A felsőfokú végzettségűek jelentősen átlag felett reprezentáltak
- A FOOD&WINE olvasói körében a Hölgyek átlag felett reprezentáltak.
- Családosok.
- Innovatív, az újra nyitott személyiségek.
- Szakmai látogatóink: séfek, borászok, étterem tulajdonosok, sommelier-k, kertészettel, minőségi alapanyag előállítással foglalkozók.
- Nem szakmai látogatóink: jogászok, orvosok, közgazdászok, mérnökök, háziasszonyok és a legkülönbözőbb foglalkozást űző olvasók.
Bannerek
A blog felületén lehetőség van bannerek elhelyezésére is. A banner a legegyszerűbb hirdetési mód. Nem túl drága, ám az is igaz, hogy a valódi hatása is csak nehezen mérhető. Rendszeres megszakításokkal, hosszabb időn át, türelmesen alkalmazva mégis jó lehet. Érdemes összetetten alkalmazni, fix és cikken belül elhelyezett bannerként egyaránt, egyidejűleg.
Poszton belüli banner: Lehetőség van cikk szövegében, szövege után képek, videók elhelyezésére is. A cikk lehet PR cikk, de lehet bármely magas látogatottságú írás is (átkötéssel, vagy átkötés nélkül). Hatékony, ezért javasolt megoldás!
PR cikkek
A PR cikk kétségtelen előnye, hogy (általában) időben korlátozatlan elérhetőségű. E tulajdonságából fakad, hogy a kampány lejárta után, akár hosszabb idő elteltével is képes az írás új életre kelni és újabb érdeklődést és forgalmat generálni.
- A PR cikk az esetek többségében maximum 5.000 karakter terjedelmű, 5 db képet, külső webcímre mutató hivatkozásokat tartalmazó írás, főoldali és/vagy rovat kiemeléssel.
- A cikk csomagok a hirdető által küldött, esetenként maximum 3.000 karakter terjedelmű, 5 db nagyítható képet, külső webcímre mutató hivatkozásokat tartalmazó, változtatás nélkül (OTS, Original text service) megjelenített hírek, programajánlók, amelyek az éves darabszámtól függően különböző csomagok formájában vehetőek igénybe.
- A hírdoboz kiemelés az oldalon megjelenő cikkek esetében az adott cikk tartalmába ágyazott keretes írás, maximum 800 karakter terjedelemben, külső webcímre mutató hivatkozásokkal.
Facebook, Instagram
- A PR cikkekhez kapcsolódó megosztás.
- Facebook, instagram marketing.
Komplex PR, marketing aktivitás
- Lehetőség van komplex PR, marketing kampányok szervezésére is, sajtótájékoztatóval, megjelenések tervezésével, ütemezéssel, kreatívokkal, mindennel, amire csak szüksége lehet.
FOOD&WINE – A LEHETŐSÉG
A fenti lehetőségek csupán a vázát képezik annak, amit a FOOD&WINE nyújtani képes. Ezért is tartjuk fontosnak, hogy bármiféle ajánlat készítését legalább egy telefonbeszélgetés előzze meg. A FOOD&WINE kétségtelenül jó lehetőség a PR és marketing területén – érdemes Önnek is igénybe venni!
info@foodandwine.hu
VÉLEMÉNYED VAN? ÍRD MEG!