FOOD&WINE – CSÍKI SÁNDOR blogja. A FOOD&WINE számokban: 2.500 írás, 5.000.000 feletti látogatás, több mint 15.000.000 oldalmegtekintés, több mint 10.000.000 karakter, 10.000 fotó.
FOOD&WINE – a mélyebb, alaposabban körüljárt tartalmak oldala, könnyedebb írásokkal is fűszerezve, gyakori frissüléssel. Havi átlagban számos originális írás jelenik meg, amelyek közül nem egy, a maga területén új szempontokat, szemléletet, tényeket tartalmaz. Ezek mellett főként a receptek generálnak állandó forgalmat.
FOOD&WINE – az oldal profilja elsősorban a gasztronómia, bor és életmód, éttermek, események. A havi látogatottság az évszaktól is függően 60.000-100.000.
FOOD&WINE – A LEHETŐSÉG
A szerzők
- Csíki Sándor – a blog házigazdája gasztronómiai szakíró, tanácsadó, étteremkritikus és foodstylist.
- Ambrus Lajos – a blog állandó vendégszerzője, József Attila-díjas író, a Magyar Írószövetség tagja.
- Esetenként egy-egy vendégszerző.
Az olvasók
- Az alexa.com szerint a magas iskolai végzettségű Hölgyek az internetes átlagot meghaladó arányban olvassák a FOOD&WINE írásait, bár a férfiak tán gyakrabban mutatkoznak meg és szólnak hozzá. A blog olvasói között magas arányban találjuk az éttermi szakma képviselőit és szakácsokat is.
Látogatók összetétele
- A, B státuszú.
- A FOOD&WINE olvasói körében a 35-44 éves korcsoport az internetes átlag felett reprezentált. (A 25-34 és 45-54 éves korosztály az internetes átlaghoz hasonlóan.)
- A felsőfokú végzettségűek jelentősen átlag felett reprezentáltak
- A FOOD&WINE olvasói körében a Hölgyek átlag felett reprezentáltak.
- Családosok.
- Innovatív, az újra nyitott személyiségek.
- Szakmai látogatóink: séfek, borászok, étterem tulajdonosok, sommelier-k, kertészettel, minőségi alapanyag előállítással foglalkozók.
- Nem szakmai látogatóink: jogászok, orvosok, közgazdászok, mérnökök, háziasszonyok és a legkülönbözőbb foglalkozást űző olvasók.
Bannerek
A blog felületén lehetőség van bannerek elhelyezésére is. A banner a legegyszerűbb hirdetési mód. Nem túl drága, ám a valódi hatása is csak nehezen mérhető. Rendszeres megszakításokkal, hosszabb időn át, türelmesen alkalmazva mégis jó lehet. Érdemes összetetten alkalmazni, fix és cikken belül elhelyezett bannerként egyaránt, egyidejűleg.
- Poszton belüli banner: Lehetőség van cikk szövegében, szövege után képek, videók elhelyezésére is. A cikk lehet PR cikk, de lehet bármely magas látogatottságú írás is. (átkötéssel, vagy átkötés nélkül).
PR cikkek
A PR cikk kétségtelen előnye, hogy (általában) időben korlátozatlan elérhetőségű. E tulajdonságából fakad, hogy a kampány lejárta után, akár hosszabb idő elteltével is képes az írás új életre kelni és újabb érdeklődést és forgalmat generálni.
- A PR cikk az esetek többségében maximum 5.000 karakter terjedelmű, 5 db képet, külső webcímre mutató hivatkozásokat tartalmazó írás, főoldali és/vagy rovat kiemeléssel.
- A cikk csomagok a hirdető által küldött, esetenként maximum 3.000 karakter terjedelmű, 5 db nagyítható képet, külső webcímre mutató hivatkozásokat tartalmazó, változtatás nélkül (OTS, Original text service) megjelenített hírek, programajánlók, amelyek az éves darabszámtól függően különböző csomagok formájában vehetőek igénybe.
- A hírdoboz kiemelés az oldalon megjelenő cikkek esetében az adott cikk tartalmába ágyazott keretes írás, maximum 800 karakter terjedelemben, külső webcímre mutató hivatkozásokkal.
Facebook, Instagram
- A PR cikkekhez kapcsolódó megosztás.
- Facebook, instagram marketing.
Komplex PR, marketing aktivitás
- Lehetőség van komplex PR, marketing kampányok szervezésére is, sajtótájékoztatóval, megjelenések tervezésével, ütemezéssel, kreatívokkal, mindennel, amire csak szüksége lehet.
FOOD&WINE – A LEHETŐSÉG
A fenti lehetőségek csupán a vázát képezik annak, amit a FOOD&WINE nyújtani képes. Ezért is tartjuk fontosnak, hogy bármiféle ajánlat készítését legalább egy telefonbeszélgetés előzze meg. A FOOD&WINE kétségtelenül jó lehetőség a PR és marketing területén – érdemes Önnek is igénybe venni!
Legfrissebb hozzászólások